Střední odborná škola a Gymnázium Staré Město

4. ročník v Praze

Tentokrát už my, 4.H

vytvořeno: 17.9.2019, před 5 roky v rubrice Aktuality

Začal nový školní rok a my jsme neusedli do lavic. Místo toho jsme se vydali na naši poslední společnou třídní exkurzi. Tak tedy něco málo z toho, jak jela 4.H s paní učitelkou Horákovou a Kohoutovou do Prahy.

Na naši třídenní cestu jsme se vydali hned v úterý v 5 hodin ráno, abychom stihli vše z našeho programu. Po příjezdu jsme si jen vyložili věci na hostelu - který se nakonec ukázal jako výborná volba - a vydali se rovnou do centra. Tam jsme prošli celou Královskou cestu od Prašné brány až po Karlův most  a nechyběla ani prohlídka na Staroměstské radnici a krásný výhled na celou Prahu. Odpoledne jsme se vydali do Židovského města, prohlédli si židovské synagogy a dozvěděli se spoustu věcí díky naší úžasné paní průvodkyni, paní učitelce Kohoutové. :) Další den nás čekal nemilý brzký budíček, milejší snídaně a přesun na Václavské náměstí, ze kterého jsme spěchali na památník Heydrichiády, což já osobně považuji za jeden z největších a nejsilnějších zážitků v Praze. Následovala prohlídka Pražského hradu, jehož součástí je například i chrám svatého Víta a Zlatá ulička. A pak už bylo jen načase přesunout se na ubytování a nahodit společenský oděv. Ve Stavovském divadle jsme poté zhlédli představení, které opravdu předčilo naše očekávání moderního pojetí a jsem si jistá, že si tento zážitek opravdu zapamatujeme. Další den nás čekala už jen prohlídka krásného Národního divadla a osobní volno, abychom si nakonec mohli Prahu trochu prohlédnout sami. V 8 hodin večer jsme se vrátili do Starého Města a tam naše exkurze skončila. Děkujeme za ni! Paní učitelce Kohoutové za to, že nás celou Prahou provedla a že jsme si díky ní (snad) odnesli zajímavé informace. Paní učitelce Horákové za celou organizaci exkurze a trpělivost. A oběma dvěma dohromady za skvělou atmosféru, kterou jste pro nás vytvářely. Díky!